Al bijna tien jaar doen wij elke dag ons best om onze relaties tevreden te houden. Uit de gesprekken die we met onze klanten hebben, krijgen we de indruk dat we hier goed in slagen. Wij beseffen echter dat niet alle zaken in de persoonlijke contacten aan de orde komen en denken dat er altijd ruimte is voor verbetering. Daarom starten we binnenkort met een klanttevredenheidsonderzoek.

Hiervoor hebben we een externe partij in de arm genomen, Feedex. Dit bedrijf brengt al lange tijd de klantwaardering in onze sector in kaart en heeft op basis van haar ervaring een
klantfeedbackmodel ontwikkeld speciaal voor vermogensbeheerders.

Het onderzoek zal vanaf oktober gefaseerd naar onze klanten worden gestuurd en neemt in totaal een jaar in beslag. Het invullen zal slechts enkele minuten van uw tijd vergen. Vanzelfsprekend zullen we de uitkomsten van het onderzoek met u communiceren en waar nodig omzetten in acties die onze dienstverlening nóg beter voor u maken.